top of page
Creatieve copywriter

Een creatief idee maakt uw communicatie sterker

Creatieve copywriting & concepten

Copywriter gezocht voor een advertentie, bedrijfsvoorstelling, HR-communicatie, vacature, reclame, flyer, ... ?

Bent u op zoek naar sterke concepten en ideeën die uw communicatie meer kracht geven? Als freelance copywriter maak ik uw communicatie veel sterker met een creatief concept of origineel idee.

Of het nu gaat om reclame, advertenties, HR-communicatie, overheidscommunicatie, een online advertentie op Facebook, … Een goede creatieve copywriter maakt het verschil tussen veel respons of weinig.

 

Zoekt u dus een specialist in creatieve copywriting? Koppie staat voor u klaar!

creatieve teksten - Image by Firmbee.com
creatieve copywriting - Acrylic Paints

Zo scoort een creatieve copywriter voor uw onderneming

Bij Koppie is out of the box denken standaard. Bij ons krijgt u nooit opgewarmde kost. Als we voor u creatief aan de slag gaan, starten we met een goed gesprek. Vervolgens begint het werk van de copywriter:  brainstormen in functie van het doel dat u wil bereiken.

Doelgerichte copywriter

Het is nooit de bedoeling om in het wilde weg een creatief concept te bedenken dat gewoon 'leuk' is. Wij vertrekken met de vraag: “Wat raakt uw doelgroep en potentiële klanten?" Als freelance copywriter wil ik iets losmaken bij de mensen waar het bij u om draait.

 

Een creatief idee dat perfect is voor de ene doelgroep, kan op die manier niet werken voor een andere doelgroep. Sterke copywriting van Koppie verbindt de juiste boodschap met het doelpubliek.

 

Katsjing! Zo scoort een creatief concept en maken we de communicatie veel sterker.

Een voorbeeld van een creatief concept

Creatieve teksten voor een campagne over de Kijkwijzer.

Tot voor kort was een film enkel KNT en KT. Een commissie van de overheid sprak zich uit of een film al dan niet geschikt was voor kinderoogjes. Dat systeem was niet meer van deze tijd en is nu vervangen door een veel modernere 'De Kijkwijzer'. Dit systeem verwittigt ouders over bepaalde inhoud, maar ouders kunnen zelf beslissen of ze hun kroost naar de film laten kijken.

Voor deze campagne verzorgde Koppie.be de creatieve short copy. Telkens werd bij een bepaald onderwerp de link gelegd met de een directe aanspreking voor de ouders. 

Creatief concept kijkwijzer

Voorbeelden van creatieve teksten

bottom of page