Koppie

Pijlstraat 24

9160 Lokeren

0473 456 292

info@koppie.be

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon

Dit zijn drie super belangrijke troeven van een freelance copywriter. 

De voordelen van een freelance copywriter?

Een freelance copywriter is meer dan iemand met een vlotte pen.

 

Een freelance copywriter neemt u ook onder de arm voor een frisse en klare kijk op uw onderneming en op communicatie.

 

Naast iemand die het goed kan verwoorden, helpt een freelance copywriter u om de juiste boodschap naar de juiste doelgroep te sturen. Daardoor zorgt een freelance copywriter voor een beter rendement van uw communicatie. Met de hulp van een freelance copywriter zal u gerichter communiceren. Dat helpt uw onderneming meer vooruit, vaak met minder budget.

Drie garanties van Koppie.be

Twijfelt u nog om een freelance copywriter in te schakelen? Dan neem ik die onzekerheid graag weg. Bij Koppie.be vindt u een freelance copywriter met 20 jaar ervaring. En dat biedt u heel wat zekerheid!

Neen, als freelance copywriter zit ik meestal niet letterlijk te werken bij u op kantoor. Maar als enthousiaste partner ben ik wel altijd meteen bereikbaar voor al uw vragen.

 

En is het nodig, dan sta ik natuurlijk ook snel bij u om het werk te bespreken.

1.

Deze copywriter is 'aanwezig'

Bij Koppie.be kan u rekenen op een copywriter met al heel wat kilometers op de teller. Sinds het begin van deze eeuw ben ik elke dag bezig met copywriting en communicatie.

 

Wilt u weten welke projecten ik als freelance copywriter tot een goed einde heb gebracht? Een groot aantal voorbeelden vindt u op de pagina van onze realisaties.

2.

Freelance copywriter met kennis van zaken

Waar ik een punt van maak, is dat ik als freelance copywriter altijd een verschil probeer te maken. Dat doe ik onder meer door zelf veel input en ideeën te geven.

 

Met mijn jarenlange ervaring haal ik voor u graag altijd het onderste uit de kan.

 

Zoekt u een enthousiaste freelance copywriter? Neem dan snel contact op en we bekijken meteen wat we voor elkaar kunnen doen.

3.

Ik ga als copywriter altijd voor 'the extra mile'