Copywriting Week van het Bos 2017



Copywriting week van het bos

Opnieuw mochten we de copywriting verzorgen van het magazine voor de Week van het Bos. We tekenden voor teksten die zin geven om meteen het bos in te trekken.

Content Marketing

Ook voor dit magazine vertrokken we bij de copywriting vaak van louter een idee en enkele 'ingrediënten'. Van daaruit schreven we de artikels uit. Belangrijk was dat een groot deel van het magazine bedoeld was voor kinderen. Een copywriter voor kinderen denkt al snel aan een aangepaste taal die iedereen kan begrijpen. Ook de inhoud werd natuurlijk aangepast aan het doelpubliek. Dit is een sterk voorbeeld van sterke content marketing: met inhoud mensen bewegen. Jaar na jaar is de Week van het bos een grot succes dat duizenden mensen naar het bos doet trekken. Het is altijd heel fijn om als copywriter mee te kunnen helpen met dergelijke projecten.

De natuur beweegt iedereen. Ook jou? Je kan het magazine met onze copywriting hieronder downloaden.

Magazine Week van het bos 2017


13 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven