top of page

Copywriting: het verschil voor en na...

Bijgewerkt op: 13 okt. 2020

Copywriting is focussen op de voordelen


Focussen op de voordelen in plaats van de eigenschappen is de basis van copywriting. Laat de ontvanger snel weten wat zijn voordeel is, niet wat het product of de dienst juist is. Hoeveel tijd geef je zelf een brief of mail voor je beslist om verder te lezen? Dat is een kwestie van een paar seconden. Op die tijd moet je proberen de ontvanger al te grijpen zodat die de rest wil lezen.

Een copywriter kan je helpen

Dat is precies waarom je een copywriter onder de arm neemt: om een verschil te maken. Een goede copywriter weet hoe hij de doelgroep kan prikkelen en teksten kan schrijven die mensen in beweging brengen.

De volgende 'voor en na' maakt duidelijk wat sterke copywriting is: grijpen, overtuigen en een zekere 'feel good' rond je bedrijf oproepen.

Klik op de afbeeldingen om ze te vergroten.


53 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page