top of page

Copywriting advertentie: Laat u niet 'jossen' of 'charelen'



Copywriting ABVV Facebook

ABVV-Metaal en de kanjers van The Oval Office zochten een leuk idee. Wie voor zijn 20 jaar begon te werken krijgt door de pensioenhervorming minder pensioen. Koppie zetten zijn copywriter brein aan het werk en kwam met dit idee op de proppen.

Humor in copywriting doet delen

Deze humoristische insteek, samen met een link naar een breder inhoudelijk verhaal, zorgen voor sterke communicatie. Dit bericht op Facebook werd door de humor meteen tientallen keren gedeeld... zo krijg je een virale buzz rond je communicatie. En ook deze post bewees dat. In een mum van tijd werd dit bericht meer dan 1.200 keer geklikt en 495 keer gedeeld. Bovendien ontstond er een levendige discussie over het onderwerp. Dit is een voorbeeld hoe je met sterke communicatie meer kan doen met minder. Met sterke copywriting kan je heel wat meer respons opwekken op sociale media. Zoek je een sterke copywriter voor het schrijven en bedenken van jouw teksten? Je hebt hem al gevonden... ;-)


Copywriter ABVV Facebook bericht


15 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page