Wat brengt content marketing op?

Bijgewerkt: okt 19


Content marketing... allemaal goed en wel, maar wat levert het mijn bedrijf op?

Dat is een logische vraag. Gelukkig is de winst vrij goed te becijferen. De extra content die Koppie.be voor u schrijft trekt een meetbaar aantal extra bezoeker naar uw website. Meer leads zorgen voor meer verkoopkansen! Google vertelt u ook hoeveel het aan advertenties zou kosten om hetzelfde aantal bezoekers op uw website te doen belanden. Die twee samen geeft u een goed beeld van wat de waarde is van de content marketing uw onderneming oplevert.


En belangrijk: dat is een meerwaarde die blijft want elke maand opnieuw geeft uw investering in content een return aan bezoekers op uw website. Dat is een duurzame manier om extra verkoopkansen via uw website te genereren.


Winst voor elk budget

Het is een misvatting dat content marketing enkel iets is voor de grote jongens, voor grote bedrijven met een eigen marketingdienst. Niets is minder waar: bij een goede aanpak is voor elk budget een belangrijk effect te bereiken. Met een goede voorbereiding kan het schrijven van een drietal teksten u al naar boven brengen bij een aantal zoektermen die voor u belangrijk zijn. Wel is het belangrijk om vooraf goede keuzes te maken en na te gaan op welke manier we het beste kunnen scoren. Maar dat is de taak van Koppie.be. Wij zoeken de beste mogelijkheden om met een minimum aan middelen een maximum aan rendement te bekomen. Ook bekijken we hoe uw concurrenten het doen op vlak van SEO content marketing om te zien waar u beter kan doen.

Hoger in Google lukt altijd met content marketing

Die goede voorbereiding geeft ons een grote zekerheid dat uw investering in content zal lonen en resulteren in meer waardevolle bezoekers op uw website. Elke keer krijgt u nieuwe verkoopkansen en meer mensen leren uw bedrijf kennen voor een product of dienst waar zij specifiek naar op zoek zijn.




"Door een goede voorbereiding en zoekwoordanalyse zijn we zeker dat uw investering in content marketing zeker zal renderen."


Duurzaam effect van content marketing

Het effect van content marketing is niet enkel meetbaar: het is ook duurzaam. Het effect dat u met content marketing bereikt is blijvend en levert maand na maand opnieuw potentiële klanten op voor uw website. Dat duurzame karakter maakt van content marketing echt een super middel om uw verkoop te boosten. Het is geen vluchtige reclame die zijn effect meteen verliest als u stopt met betalen voor de advertenties.

Content Marketing heeft een duurzaam effect

Wat nog meer is: met een goede content marketing maakt u ook uw website beter, interessanter, boeiender, ... Meer bezoekers gaan uw site als relevant en betrouwbaar beschouwen omdat de inhoud goed en uitgebreid is. Ook dat zorgt ervoor dat bezoekers vaker ook klanten worden. Ook wordt de content op uw website vaker gedeeld via sociale media. Op die manier krijgt u als bedrijf nog extra return.


Wanneer maakt u van uw website een topverkoper?

Ook voor elk bedrijf is content marketing een slimme manier om de verkoop een forse duw in de rug te geven. Ook voor uw bedrijf kan het wonderen doen. En wat ook mooi is: het moet niet allemaal in één keer vorm krijgen. We kunnen bijvoorbeeld beginnen met een paar teksten die nauw verbonden zijn met uw business, en die zekerheid bieden dat uw investering rendeert.


Interesse in content marketing?

Koppie helpt u graag verder. Neem snel contact op voor meer informatie!


Koppie.be

Pijlstraat 24

9160 Lokeren

0473 456 292

info@koppie.be

BE 0861 902 705

  • Facebook
  • LinkedIn