top of page

Bijgelovige copywriting voor sociale media


Superstition... Het is een fantastisch nummer van Stevie Wonder. Wedden dat heel wat radiozenders het nummer ook vanonder het stof halen op elke vrijdag de 13de? Bijgeloof blijft toch altijd een topic at leeft. Niemand gelooft erin... maar als je een ladder ziet staan, loop je er misschien toch niet onder. Voor de zekerheid. Niet geloven in bijgeloof brengt ongeluk, niet? ;-)


Copywriter Aquaplan

Link tussen vrijdag de 13de en de corebusiness van het bedrijf

Ook op sociale media wordt deze ongeluksdag gebruikt. Zo maakte Koppie ook een Facebookbericht voor Aquaplan. We linken daarbij het gegeven van 'Vrijdag de 13de' aan de corebusiness van het bedrijf. Het is een leuke manier om je merk weer even met een knipoog in de kijker te zetten. Belangrijk is dat je in dergelijke berichten ook niet té commercieel wordt. Het mag zeker geen reclameboodschap lijken voor een bepaald product.


Copywriter sociale media


12 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page